Miele W5723

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W5723 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

c*******@g******** 07-08-2021

Teleurstellende aankoop

Geschreven voor: Miele W5723

Dacht door een wasmachine van Miele te kopen een degelijk product te hebben.
Ben nooit echt tevreden geweest over de waskwaliteit.
Nu na 9 jaar de eerste reparatie, kosten rond de 400 euro.
Ik hrb een eenpersoonshuishouden dus de machine is niet intensief gebruikt.
Zie af van reparatie en heb een nieuwe grkocht maar nooit meer Miele.

Minpunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Teleurgestelde gebruiker 10-09-2020

Miele wasmachine

Geschreven voor: Miele W5723

Na 8 jaar een reparatie van € 400,00. Komt weinig voor, aldus de monteur. De programmeringskaart blijkt kapot te zijn. Normaal gaan die machines 25 jaar mee, zei hij.
Dat gaat 'm niet worden, die reparatie. Een nieuwe wasmachine zal er komen. Nooit meer een Miele.

Justus32 12-05-2012
Geschreven voor: Miele W5723

Uitstekende wasmachine voor een billijke prijs. Kwaliteit van dit product is op alle 'gebieden' boven elke twijfel verheven! Een echte Miele! Mijn levenlang koop ik al Miele-producten en ook deze is een hele beste! Als kritische consument met veel productkennis en altijd voor aanschaf goed verdiepend in hetgeen ik koop kan over dit apparaat melden dat de kwaliteitsbewuste gebruiker nooit spijt zal krijgen van deze aanschaf!

hvm 09-04-2012
Geschreven voor: Miele W5723

Nu al een paar maanden in bezit en nog steeds dik tevreden. Was wordt prima schoon,mogelijkheden om verschillende soorten wasprogrammas te draaien zijn voldoende. Ook centrifuge werkt prima. Hopelijk heb ik van deze machine heel lang plezier

Joke van Bergen 08-01-2012
Geschreven voor: Miele W5723

Zijn teleurgesteld in Miele. Nee Miele is Miele niet meer wat wij gewend waren.
Ik heb het hier over de Miele wasmachine W5723. Centrifuge is waardeloos, het wasgoed komt er veel te nat uit.
Geef ons maar weer het oude type de W753

Totaljoy 12-06-2012

Staat de machine wel goed waterpas en stevig op zijn pootjes?

Dit is heel belangrijk voor een goede werking, vooral mbt centrifugeren.

Annelies55 29-05-2012

Hallo Joke,
Als je wast op lage temperatuur en kiest voor een fijnwas- of antikreukprogramma, dat korter duurt, centrigugeert de machine met minder toeren.
Is dat het probleem? Je kunt ook altijd nog een extra rondje laten centrifugeren.

Justus32 05-05-2012

Deze beoordeling is wel erg 'gekleurd'!! Wat mij betreft klopt er van dit verhaal niks. Ik schrijf deze reactie toe aan ondeelkundig gebruik!!Ik vind dat produkten die inderdaad niet goed zijn kunnen zo beoordeeld worden. Maar deze wasmachine is niet voor niks eerder door een deskundige consumenten organisatie 'als beste getest'!Mijn ervaringen zijn wel uitstekend!!

hvm 21-12-2011
Geschreven voor: Miele W5723

hele stille machine.die heel gemakkelijk te bedienen is. Ben paar keer gaan kijken omdat ik hem niet eens hoorde centrifugeren. Hij staat bij mij in de badkamer, dus erg holklinkend. Wasresultaat prima. Wel extra garantie er bij genomen. Het is een best prijzige machine en stel je voor dat je na 2 jaar er iets aan krijgt.Duur